1
2
Neste »
|
59 innlegg
|
25.03.11 kl 12:01
Fantastiske artikler du skriver Eivind! :) Har somregel sett de fleste filmer du skriver om Har du sett: Les triplettes de Belleville ? Den må du se!:)
|
|
29 innlegg
|
25.03.11 kl 17:39
h41
Fantastiske artikler du skriver Eivind! :) Har somregel sett de fleste filmer du skriver om Har du sett: Les triplettes de Belleville ? Den må du se!:)
Ja, utrolig fin film det der. Ser veldig frem til å se hans nyeste film: L'illusionniste. Samme stilen på tegningene. Vet ikke om du kanskje allerede har sett den? |
|
59 innlegg
|
25.03.11 kl 18:01
sharkfellonme
h41
Ja, utrolig fin film det der. Ser veldig frem til å se hans nyeste film: L'illusionniste. Samme stilen på tegningene. Vet ikke om du kanskje allerede har sett den? Nei det har jeg faktisk ikke, og takk! Nå ligger den øvst på listen min over filmer jeg skal se:) |
|
59 innlegg
|
30.03.11 kl 13:21
sharkfellonme
h41
Ja, utrolig fin film det der. Ser veldig frem til å se hans nyeste film: L'illusionniste. Samme stilen på tegningene. Vet ikke om du kanskje allerede har sett den? Nå har jeg da sett den filmen. Ikke like bra synest jeg men verdt å se, man ler av å til, den driver deg greitt hele filmen (lurer på hva som skal skje) Men ikke minst sitter man hele filmen og nyter tegningene! Det er så fantastisk fint animert det er helt utrolig! |
|
29 innlegg
|
30.03.11 kl 21:10
h41
sharkfellonme
h41
Ja, utrolig fin film det der. Ser veldig frem til å se hans nyeste film: L'illusionniste. Samme stilen på tegningene. Vet ikke om du kanskje allerede har sett den? Nå har jeg da sett den filmen. Ikke like bra synest jeg men verdt å se, man ler av å til, den driver deg greitt hele filmen (lurer på hva som skal skje) Men ikke minst sitter man hele filmen og nyter tegningene! Det er så fantastisk fint animert det er helt utrolig! Ok, må prøve å få med meg denne etterhvert. Ikke minst fordi den er laget av et tidligere ubrukt manus fra avdøde Jaques Tati. |
1
2
Neste »
Jeg vil bare starte med å si at jeg synes du gjør en sykt god jobb med disse filmspaltene dine, Eivind! Herlig!