Hei og velkommen til min første guide. I denne guiden vil jeg gå igjennom gode pvp-addons til world of warcraft.
De fleste personer som spiller på topp-nivå i WoW, bruker sjeldent addons, dette på grunn av at i de store turneringene o.l, er det ikke lov med andre addons enn "MoveAnything". MoveAnything gir deg muligheten til å flytte rundt på de vanlige grafiske-objektene i spillet, slik som playerbar og enemy playerbar.
Uansett om mange topp-spillere ikke bruker addons, så er det veldig greit å ha noen addons når man spiller PvP på et litt lavere nivå, blant disse er Gladius, Snowfallkeypress, SpellAlerter, OmniCC og kanskje et par flere for "looken" sin skyld og det er nøyaktig disse jeg kommer til å fokusere på idag.

Jeg bestemte meg for å begynne med Gladius. Gladius er en av de mest brukte addonene i wow og det er den addonen jeg setter mest pris på. Gladius er fra mitt ståsted som warrior, den beste addonen du får tak i. Med Gladius kan du se når en person bruker trinket, du kan se DR-durations med den, du kan bruke den når du skal targete en person og du kan se dine motstanderes healthpoints. Den er i tillegg veldig lett å sette opp, plassere og bruke.

Snowfallkeypress er en av få addons som ikke gjør noe med det grafiske på skjermen din men som fortsatt kan hjelpe deg veldig mye. Det snowfallkeypress gjør er å gjøre sånn at din WoW-klient reagerer når du trykker inn knappen og ikke når du slipper, som den gjør til vanlig. Med dette kan du få en mye bedre effekt når du har planer om å interrupte, spellreflecte o.l.

SnowfallKeyPress hjelper deg også med både modifiers og keybindings

SpellAlerter er en addon som ikke bare hjelper deg med å holde styr på hvilke buffs motstanderne får men også hjelper deg med å holde styr på når folk begynner å kaste spells slik at du er klar for både interrupt og spellreflect o.l. Som warrior, har SpellAlerter hjulpet meg utallige ganger både i duels, battlegrounds og arena, og jeg bare elsker å se polymorph bli kastet på meg selv, uten mage som target eller focus for så å spellreflecte.

Omni CC er en av mine favorittaddons, det er også en av de simpleste addonsene jeg har vært borti. Du trenger ingen innstillinger for å få den til å se nice ut og den hjelper degveldig mye. OmniCC gjør at du kan se en countdown istede for den gamle og kjedelige "cooldown-trackeren" til blizzard.
Det var alt for idag, kommer tilbake senere med en del to, og jeg kan si med en gang at den kommer til å ha like mange skrivefeiler som denne så ikke bli lei dere. (fordi jeg er lei dere, hoho)
Im out, ti spenn på at craven blir å klage på dårlig skriving forresten.