Forum : Quake » Generelt » Favoritt mode, web etc.
14 innlegg
24.11.10 kl 16:17

Jeg digger CLANARENA rett og slett fordi du viser hvem som er best på alle wep. Du viser også hvem som er best til å velge hvilket våpen man skal bruke i forskjellige situasjoner, og alle står likt hele tia. Det blir som cs.

Mitt fav. wep er rocket luncher, og fav. map er campgrounds.

1
Neste »

406 innlegg
24.11.10 kl 18:15

Enig at CA er fett fordi alle står likt, men jeg syns det ofte blir for mange players satt opp på endel maps på public, så det blir skikkelig kaos og det er garantert at 1-2stk dør instant pga. man spawner inntil folk og man klarer ikke å riste de av seg innen timern er ute.

Men når det ikke skjer, og det er balanserte teams er dette en jævlig fet mode :-D

Selv spiller jeg for det meste CTF, liker spenningen ved å cap'e/def'e flag, liker den taktiske delen rundt det kombinert med et skikkelig godt run gir deg en cap om du er litt god :D

Er også morsomt at man må være god til å kontrollere armor/quad osv, selv om dette gjør at det blir ubalanse om du kommer 200/200 m/quad, så er dette fordi denne personen har vært flink til å time, så ekke helt ubalansert vil jeg si.

Mine favorittvåpen er litt vanskelig å si, da de fleste passer til forskjellige situasjoner. F.eks er shotty vil m/quad, eller på close. Men sånn overall er det nok RL som gjelder, kombinert med litt RG eller LG.

211 innlegg
19.12.10 kl 20:40

Instagib FFA xD

1
Neste »

Delta i diskusjonen